x99dafq7

اسکن دیجیتالی کف پا



پای هر انسان از چند قوس تشکیل شده است قوس کف پای هر انسان با دیگری متفاوت است. هرگونه اختلال در وضعیت این قوس ها مستقیماً بر تمام اعضاء حرکتی از جمله پا، زانو، لگن، کمر تا گردن و شانه ها تاثیرگذار است چه بسا سردردهایی که فقط با یک اصلاح قوس کف پا درمان شده اند.
قوس کف پای هر کس با دیگری متفاوت است پس خرید کفش های همسان آن هم بر اساس ظاهر آنها و یا ساخت کفی ثابت و از پیش ساخته شده نمی تواند کار علمی و دقیقی باشد و احتمالاً خستگی و دردهای شدید را برای ما در طول روز بهمراه خواهد داشت هم اکنون با وجود دستگاه های اسکنر کلیه قوس ها و ناهنجاری های کف پای هر فرد قابل بررسی و درمان است و تجویز و ساخت کفی مناسب بر اساس اندازه گیری توسط یک پردازشگر سریع و کامپیوتر و دستور به یک ماشین تراش کامپیوتری ( CNC ) انجام می شود.
پاها پایه و اساس سیستم اسکلتی عضلانی بدن بوده و آن را از فشار و تنش های وارده در اثر حرکت، محفوظ می دارند. درمان بسیاری از عارضه های مختلف در سر تا سر بدن، با ارزیابی پا ها شروع می شود چرا که پاها در بسیاری از مواقع، منبع و علت اصلی درد و عارضه می باشند. حتی اگر کف پاها دردناک نباشند، می توانند منبع درد برای ران، زانو، باسن، کمر، شانه و یا گردن باشند.

 


اسکن دیجیتالی کف پا، یک راهکار پیشرفته ی تشخیص اختلالات کف پاست که ممکن است باعث به وجود آمدن درد در زانو ها، پشت و یا گردن شوند. پس از تشخیص چنین عارضه هایی، افراد را به کمک کفش و کفی های طبی مورد درمان قرار می دهند. البته برای موارد شدید، روش های درمانی متفاوتی نیز به کار می روند.

فواید اسکن دیجیتالی کف پا

اسکن دیجیتالی کف پا، یک ارزیابی کامل و جامع از کف پای بیمار به همراه دیگر عوامل حائز اهمیت، ارائه می دهد. در طی این عمل، یک نقشه از کف پای بیمار تهیه می شود که وزن او، نحوه ی توزیع وزن و فشار وارد بر کف پا همراه با هرگونه اختلال موجود در کف پا، در این نقشه در نظر گرفته شده اند.

افرادی که به جای استفاده از روش های قدیمی و الگو برداری از کف پا به کمک گچ، از روش پیشرفته اسکن فشاری استفاده می کنند، از آنالیز و ساخت سریع تر وسایل طبی، سود خواهند برد.

کاربرد های اسکن فشاری کف پا
آنالیز آسیب های مکانیکال مربوط به کف پا
ارزیابی اثر وسایل طبی بر کف پا
تشخیص اختلالات ثانویه ی مربوط به دیابت و دیگر مشکلات نوروپاتیک
تشخیص مناطق مستعد برای ایجاد زخم
مشاهده ی عملکرد کف پا
تنظیم نحوه ی توزیع وزن در کف پا، پس از انجام عمل جراحی
مقایسه ی شرایط قبل و بعد از عمل جراحی
تشخیص اختلالات پیشرونده ی کف پا
ارزیابی فشار وارده در اثر تحرک پایین
در نظر گرفتن بخش هایی از کف پا، برای آنالیز بخش بخش آن ها به صورت جداگانه
متخصصین ما در زمینه ی تهیه ی کفش و کفی های طبی،در کلینیک آرمان با کمک به روزترین اسکنر کف پا وساخت به مدرن ترین کفی های طبی متناسب با مشکل فرد توسط دستگاه CNC عمده ناهنجاری های مرتبط با کف پا را به خوبی و با دقت بالا، درمان می کنیم.بدین صورت افراد می توانند به راه حل مورد نظر برای راحتی و سلامت پای خود برسند.



دسته: مقالات / کلینیک ستون فقرات و پاسچر / بیومکانیک | تعداد بازدید از مطلب : 3377 | تعداد نظرات : 0

بازدید کننده عزیز, شما هنوز به عضویت سایت در نیامده اید.
پیشنهاد می کنم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.
ارسال یک نظر
مشاهده ی نظرات
بستن پنجره
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
بستن پنجره

آمارگیر وبلاگ